INSCRIPCIONS OBERTES! #TGNCambrils2024
ℹ️ OBRIM INSCRIPCIONS! Apunta’t a la 19a edició del Torneig Internacional de...
El júnior masculí inter del TGN Bàsquet va fer un gran partit a la pista del JAC Sants. Els nois que entrena Alfredo Faro no van començar bé el matx, cometent massa errades i això va provocar que els locals marxessin de 10 punts. Amb tot, els lila es van refer i amb un joc preciosista van retallar diferències fins arribar als últims 10 minuts amb empat a 40. Aleshores, un sensacional parcial de 12-24 els va atorgar el triomf.
JAC SANTS 52
TGN BÀSQUET 64
JAC SANTS: Bonastre (3), Vara (1), Flores (5), Navas (16) -cinc inicial- Balboa (4), Montero (4), Blesa (7), Puig (8), Nicodenus (2) i Martínez (2). 5 triples: Puig i Navas (2) i Flores. 5/16 tirs lliures. 20 faltes.
TGN BÀSQUET: Casino (2), Borràs (17), Ciurana (5), Blasi (13), Valldosera -cinc inicial- Martin (6), Jiménez (17) i Vidiella (4). 3 triples: Jiménez, Borràs i Vidiella. 4/18 tirs lliures. 17 faltes. Eliminat: Valldosera (40′).
PARCIALS: 20-10, 8-14, 12-16 i 12-24.
ℹ️ OBRIM INSCRIPCIONS! Apunta’t a la 19a edició del Torneig Internacional de...
Partit corresponent a la onzena jornada de la nova competició de la...
El TGN Bàsquet tornarà a viure un matí de bàsquet emocionant a...
El bàsquet no s’atura al TGN Bàsquet! Tot i que la competició...
[custom-twitter-feeds feed=1]