El cadet femení 03 B va derrotar el líder, el CB Valls, en un molt bon partit de les jugadores que entrena José Córcoles i que es va decidir a la pròrroga. La bona sortida de les tarragonines les va permetre arribar al final del primer quart amb un clar avantatge de 20-6. Les vallenques van reaccionar i van anar retallant diferències a còpia de defensa i d’intensitat. Tot i que les locals van arribar a l’últim període amb un avantatge de 9 punts, les visitants van aconseguir igualar el matx i en el temps extra un triple de Mallol va sentenciar.
TGN BÀSQUET 54
CB VALLS 50
TGN BÀSQUET: Hierro 3; Fuster 10; Carmona 8; De Juanas 10; Garcia 6 -cinc inicial- Manrubia; Boada; Aresté 2; Mallol 10; López. Faltes personals: 25 (eliminades: Fuster i Carmona). Tirs lliures: 8/33. Triples: 4 (Mallol 3 i Fuster).
CB VALLS: Flores 9; Mallorquí 13; Montalà 13; Barberà; Piñas 8 – cinc inicial- Cárdenas 4; Romero; Gregori; Barberà 2; Martí 1; Janssens. Faltes personals 26 (eliminades: Barberà i Piñas. Tirs lliures: 11/33. Triples: 1.
Parcials: 20-6, 6-13, 11-9 i 9-18 ; 8-4
Àrbitre: C. Aliana
















