El Cadet Masculí 11B va aconseguir una nova victòria a casa després d’imposar-se amb claredat a l’ADT per 69-49, en un partit que va anar de menys a més per als liles.
L’inici del matx va ser incòmode pels locals, que van sortir despistats i tous en defensa, superats inicialment pel físic del conjunt visitant. Tot i això, amb el pas dels minuts, el TGN va començar a trobar el seu ritme de joc, millorant en intensitat i en control del partit.
Tot i patir en el rebot defensiu —cedint algunes segones opcions a l’ADT—, els tarragonins van saber tancar-se bé en defensa i aprofitar les recuperacions per córrer i anotar. A mesura que avançava el partit, el TGN va mostrar més verticalitat en atac i una millor presa de decisions, obrint escletxa en el marcador malgrat algunes decisions arbitrals controvertides.
Els dos últims quarts van mantenir la mateixa dinàmica: solidesa defensiva, ritme alt i encert en les transicions. L’equip entrenat per Ignasi i Ainhoa va fer un darrer esforç pressionant a tota la pista, provocant pèrdues del rival i construint atacs més elaborats i col·lectius.
Una victòria treballada i de caràcter per al Cadet Masculí 11B, que continua mostrant una clara evolució en el joc i un gran esperit competitiu.
Cadet Masc 11B: Andriichuk (7); Velasco (0); G.B (2); López (20); Rico (2); R.J (2); Alegret (0); Barberà (14); Pelaez (3); Orellana (4); Rocamora (2); Bravo (6). Faltes total del equip: 15 Triples: 4 (2 de Bravo; 1 de Andriichuk ; 1 de Joan). Tirs lliures: 5/17
ADT: Callejon (0); Boussaid (15); Jin (10); Escudero (6); Moustapha (8); Jesus (2); Benitez (2); Ballesté (0); Escribano (6). Faltes total del equip: 18 Triples: 1 ( 1 de Boussaid). Tirs Lliures: 4/14
Parcials: 14-11 /21-13 / 19-16/ 15-09
Àrbitre: Larrosa

















