El júnior femení B va perdre contra l’AE Claret en un partit on les pèrdues de pilota van condemnar les tarragonines. Així, tot i una bona sortida en què la defensa va ser el principal baluard de les locals, les imprecisions en atac van marcar la desfeta lila. Les contínues pèrdues ofensives van permetre les visitants marcar un parcial de 0-20 durant el segon quart que va deixar el marcador en 20-47 al descans. Tot i una millora en el tercer període amb un gran parcial de 18-3 en el tercer quart, els errors comesos abans del descans van reaparèixer i la derrota va ser un fet.
TGN BÀSQUET 50
AE CLARET 77
TGN BÀSQUET: Steinhauser 8, Borges 4, C. López 7, Carmona, Aresté 7 – cinc inicial- Hierro 4, Mallol 5, Batlle 3, Fuster 5, De Juanas 3, Roca 4, M. López. Tirs lliures: 7/28. Faltes 24. Sense eliminades.
AE CLARET: Martínez 16, Baudes 10, Fernandez 4, Banus, Teno – cinc inicial- Fontova 14, Gonzalez 2, Besora 21, Carbonell 2, Moncosi 8, Betancourt. Triples 5: Martinez 3, Besora 2. tirs lliures 9/33. Faltes 20. Sense eliminades.
Àrbitre: Beltrán.
















