L’equip júnior femení del TGN Bàquet va vèncer amb solvència el CB La Selva en un partit marcat per la bona sortida de les locals que en els primers 5 minuts ja havien marcat un parcial de 10-2 i al descans ja guanyaven per 33-18. La bona defensa de les liles va permetre que fessin molts contraatacs i el partit semblava mig sentenciat. Amb tot, el CB La Selva va sortir al tercer quart disposat a plantar cara i ho va fer però el TGN Bàsquet no es va deixar sorprendre i va acabar guanyant amb claredat.
TGN BÀSQUET 67
CB LA SELVA 34
TGN BÀSQUET: Pastó (12), Barreira (9), Beltran (12), Lapieza (4) i Sanromà (7) -cinc inicial- Ruiz (2), Anton (8), Arjona (12) i Cornadó (1). 1 triple: Barreira. 6/10 tirs lliures. 11 faltes. Cap eliminada.
CB LA SELVA: Cogull (13), Vives (1), Martí, Bové (7) i Lozano (3) -cinc inicial- Racionero (5), Puig (4), Prats I, Sanabria i Prats N (1). 2 triples: Racionero i Lozano. 4/10 tirs lliures. 16 faltes. Cap eliminada.
PARCIALS: 18-9, 15-9, 16-12 i 18-4
ÀRBITRE: Prado I