L’equip cadet femení del TGN Bàsquet va guanyar de forma clara a la pista del CBT en un partit on va destacar especialment la visitant Velasco que, amb 35 punts, va fer un recital de joc. El TGN Bàsquet va anotar sempre amb gran fluïdesa, però en defensa, a la primera meitat, va permetre massa cistelles, un fet que es va corregir en la segona part del matx. Una prova d’això van ser els 0 punts anotats pel CBT en el tercer període, i només 6 en l’últim. La gran feina en l’u contra u de les noies que entrena Javier Vinader va permetre recuperacions de pilota i constants contraatacs en un matx on també van destacar Abellán (19 punts) i Sabaté (15).
CBT 27
TGN BÀSQUET 97
CBT: Marco, Benítez (5), Mejía (4), Marco (4) i Doménech (2) –cinc inicial – Bernad, Rodríguez (2), Velilla (2), Vadillo (6), Marsal i Moreno (1). 25 faltes. 12/21 tirs lliures.
TGN BÀSQUET: Sabaté (15), Velasco (35), Antón (2), Barreira (4) i Arjona (6) – cinc inicial – Val (5), Ruiz (3), Salado (2) i Abellán (19). 24 faltes. 24/36 tirs lliures.
Parcials: 12-28 / 9-29 / 0-19 / 6-21
Àrbitre: Solé, M.