Les entrenadores del TGN Bàsquet, Paula Ibáñez i Mónica Barrocal, han sigut protagonistes i principals artífexs participant com a entrenadores ajudants al campionat d’Espanya d’autonomies celebrat a Saragossa. Paula Ibáñez ha representat la selecció Cadet femenina catalana i Mónica Carrillo la selecció Infantil Femenina de Castella i Lleó. Un torneig que va comptar amb prop de 1000 jugadores de 76 equips des del 3 fins al 7 de gener al Pavelló Príncipe Felipe i nou emplaçaments esportius més de la capital aragonesa.
Una experiència única i que han representat amb molt orgull tant Ibáñez com Barrocal. L’entrenadora del TGN Bàsquet del sènior Segona Catalana femení del club, Paula Ibáñez, ha qualificat l’experiència com a “gratificant” i que ha comportat “d’un aprenentatge constant de preparació.” Ibáñez ha explicat que el campionat és la culminació de molts mesos de preparació d’entrenaments, de construcció d’equip i de selecció de jugadores. “Preparem les jugadores per construir un equip, de saber refer-se en moments difícils d’anar per darrere al marcador, però també per gestionar els moments d’alegria, glòria i els intangibles que hi pugui haver.” La Selecció Catalana Cadet de Paula Ibáñez va aconseguir la medalla de bronze superant a Andalusia per 68-58.
Per la seva banda, Mònica Barrocal, entrenadora nouvinguda de l’Infantil Preferent de primer any i que compta amb la màxima titulació del TGN Bàsquet, ha completat el seu tercer Campionat d’Espanya com a entrenadora ajudant de la selecció de Castella i Lleó. reafirmant una trajectòria marcada pel compromís i el treball de base. Tot i la dificultat de competir amb comunitats de gran nivell, l’equip arribava amb ambició, després d’haver aconseguit medalla en les dues últimes edicions en categoria infantil.
Després de caure davant el gran favorit en semifinals, l’equip no va poder aconseguir el bronze en el partit final contra Catalunya, marcat pel desgast acumulat. La preparació del campionat, iniciat el febrer del 2025, va requerir gairebé d’un any de concentracions i treball intens per part de jugadores i cos tècnic.
Barrocal ha destacat l’experiència com a molt enriquidora tant a nivell esportiu com personal, i es mostra agraïda per haver format part de diverses generacions i per haver compartit aquest camí amb un equip tècnic i unes jugadores que han fet del campionat una experiència única.























