L’Infantil Femení 12B remunta 20 punts a l’últim quart però cau a la pista del CB Olot (57-54)

14/01/2026

L’Infantil Femení 12B va perdre a la pista del CB Olot per culpa d’un partit ple de pèrdues de pilotes i sense intensitat defensiva. Les liles, però, van saber reaccionar i, tot i que el desastre semblava irreparable, van remuntar fins a 20 punts. Malgrat tot, l’esforç final de les tarragonines no va donar per guanyar el matx.

El primer quart va començar igualat amb una pressió defensiva lila que alentia els atacs rivals i una bona defensa en estàtic on les ajudes salvaven la falta d’intensitat en 1c1. En atac les jugadores del TGN van abusar molt del bot i no van prendre bones decisions col·lectives. Amb un parcial de 15-11 semblava que el partit seria igualat. A partir del segon període les olotines van apretar de valent saltant al 2c1 constantment a camp ofensiu i defensiu i les liles amb nervis i zero control de la pilota només van fer que regalar i regalar cistelles al rival.

El descans va servir a les noies per entendre els seus erros, però de nou les locals van sortir amb moltes més ganes que les del TGN que només veien com la diferència augmentava sense parar amb un marcador final al tercer quart de 46-26. La desfeta era evident i semblava que les vacances de Nadal havien afectat l’equip més del compte.

La sorpresa va arribar al darrer quart, on les visitants van capgirar la dinàmica del partit seguit i escoltant per fi les indicacions de l’entrenadora. Van deixar d’abusar del bot, van sortir amb passes la pressió local, van atacar amb criteri i després de moure la pilota i van recuperar moltes pilotes agoviant a les rivals amb defenses molt intenses. El parcial final d’11-28 no va ser suficient per arreglar la desfeta inicial, tot i que les liles van tenir un triple en els últims segons per empatar el matx.

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Comparteix aquest article:

Confien en nosaltres