L’Infantil Femení 13A ha aprofitat el pont de la Puríssima per viure una experiència esportiva única participant al prestigiós Torneig Demaba Vila de Parets, organitzat pel CB Parets i adreçat a equips preinfantils de primer nivell.
A la competició hi han pres part alguns dels clubs més destacats de l’estat, com Casademont Zaragoza, El Olivar de Zaragoza, Sant Gervasi, UE Mataró o Alcobendas, entre d’altres. Tots ells formen part d’un cartell d’altíssim nivell, fins i tot superior al que es troben habitualment els equips de Preferent de 1r any —una categoria que ja és, per si mateixa, molt exigent.
L’entrenador de l’equip lila, Ivan Arnillas, explica que participar en un entorn tan competitiu ha estat una experiència molt enriquidora per a les jugadores, que han pogut fer pinya, créixer com a equip i enfrontar-se a reptes nous. A més, el torneig els ha permès viure i veure bàsquet de gran qualitat, tant des de dins com des de fora de la pista, aprenent d’altres equips i gaudint del joc en un ambient formatiu i motivador.
El club destaca molt positivament aquesta participació, que reforça el procés de creixement esportiu i personal d’un grup ambiciós i amb ganes de seguir avançant.



















