L’infantil femení C va encaixar una derrota dolorosa contra el CB Altafulla. Les noies que entrena Jordi Crespo van estar lluny del seu millor nivell i ho van pagar amb una desfeta que va gestar-se en els últims deu minuts. Així, durant gran part del partit, el TGN Bàsquet va poder dur la iniciativa, tot i que el seu joc no era bo. Al final es va produir l’enfonsament. El CB Altafulla va marcar un parcial de 5-15 en deu minuts davant la inoperància defensa local i es va endur el matx.
TGN BÀSQUET 26
CB ALTAFULLA 28
TGN BÀSQUET: Salado (4), Fernández (5), Sabater, De Juanas i Fabregat (1) –cinc inicial- Martínez, Guezzou (2), Porras (4), Carbonell, Basterra, Aluja (2), Bartolo (8) i Martínez. 4/14 Tirs lliures. 8 Faltes. Cap eliminada
CB ALTAFULLA: Arqués (10), Nogues, Iglesias (6), Orriols A (2) i Brullas (4) – cinc inicial- Polo, Dalmau, Marquez (6), Hernández i Orriols B. 2/8 Tirs lliures. 15 Faltes. Cap eliminada.
PARCIALS: 8-7, 3-4, 10-2, 5-15
ÀRBITRE: Prado, J