L’equip infantil femení C va aconseguir una bona victòria contra el que era, aleshores, segon classificat. Amb el triomf, el TGN Bàsquet va apropiar-se de la segona plaça i ho va fer a còpia de treball i molta defensa. De fet, l’equip va anar agafant confiança amb el pas dels minuts i fruit de la presa de consciència del seu potencial, es va anar acostant al triomf.
TGN BÀSQUET 35
ESCOLA JOAN XXIII 30
TGN BÀSQUET: Salado (9), Bernat (2), Guezzou (2), Fabregat (2), Aluja (2) – cinc inicial- De Juanas (2), Porras (6), Carbonell (2), Basterra, Bartolo (8) i Fernàndez. Cap triple. 5/10 Tirs lliures. 16 Faltes. Cap eliminada.
ESCOLA JOAN XXIII: Sànchez, Andreu (13), Rezza (6), Benavides i Sierra (5) – cinc inicial – Dedes, Pérez (2), Duran (1) i Cobo (3). 9/19 Tirs lliures. 11 Faltes. Cap eliminada.
PARCIALS: 4-9, 9-4, 7-6, 15-11
ÀRBITRE: Alvarez, A.