L’infantil femení guanya el Reus Deportiu amb claredat (59-24)

04/10/2014

L’equip infantil femení del TGN Bàsquet va començar la temporada amb una victòria clara i contundent contra el Reus Deportiu. Les noies que entrena Albert Gómez van fer un inici de partit esplèndid que els va permetre dominar la resta de l’enfrontament. El domini en el rebot i les constants recuperacions de pilota van possibilitar ràpides transicions ofensives i les diferències aviat es van fer grans. Només una petita relaxació en el segon quart va equilibrar el joc, però la segona meitat va tornar a ser de clar domini local.

 

TGN Bàsquet 59

Reus Deportiu 24

TGN Bàsquet: Miró (4), Pujol (4), Burgueño (1), Urbistondo (12) i Borràs (0) –cinc inicial- Queralt, C (0), Mallol (18), Hernández (15), Queralt, L (0), Renard (5). 9/18 Tirs lliures. 4 faltes personals.

Reus Deportiu: Liu (2), Bonachi (8), Gómez (0), Martí (4) i Garrido (0) –cinc inicial- Durà (2), Sánchez (4), Núñez (4). 0/2 Tirs lliures. 11 faltes personals.

Parcials: 17-4, 10-10/ 14-4, 18-6

Àrbitre: Mogio, G

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Comparteix aquest article:

Confien en nosaltres