La Presentació d’Equips: un espectacle de llum i color lila!
El TGN Bàsquet va viure la seva presentació d’equips del club de...
El Sènior del TGN Bàsquet disputarà dos partits aquesta setmana: Dijous l’ajornat per covid de la jornada 11, contra el Reus Ploms, i diumenge la jornada 15 contra el CB Igualada. Les liles venen d’encaixar una derrota inesperada contra el CB Valls (52-48), un partit en el qual no van sortir les coses i on les jugadores no es van sentir còmodes en cap moment.
L’equip lila planteja aquesta doble jornada amb ganes d’aconseguir dues victòries. El primer partit de la temporada va ser contra el Reus Ploms a casa seva i les tarragonines les van derrotar (73-53), un bon inici que va donar una gran empenta a les jugadores. En la primera volta el TGN va caure contra el CB Igualada, partit en el qual les liles van perdre la imbatibilitat. Una pista que va portar molts mals records a les jugadores, ja que allà van perdre la plaça a Copa l’any 2019.
El Reus Ploms ve de guanyar el seu tercer partit de la temporada i el primer de l’any a la pista del CB Cornellà (62-70). Van setenes en la classificació, per sota del Joventut les Corts i després de Nadal l’equip ha canviat d’entrenador. Són molt competitives i dures en defensa, amb una interior referent en atac, Elena Quintana. El CB Igualada va perdre el seu primer partit de la segona volta contra el CB Roser i la jornada passada va guanyar contra Draft Gramanet en un enfrontament molt ajustat (56-53).
El TGN Bàsquet va viure la seva presentació d’equips del club de...
El Torneig Internacional que el TGN Bàsquet organitza cada any a la...
El Torneig Internacional de Bàsquet que el TGN Bàsquet organitza cada any...
Fent equip, fem pinya!
Infantil masculí 09A
pic.twitter.com/xhKcrUAjlm
Gràcies per assistir a un dels dies més especials del club Mary!
Seguim gaudint del bàsquet
a #Tarragona.… twitter.com/i/web/status/16198…
Moltes gràcies Sr. Alcalde! El bàsquet femení segueix més viu que mai a #Tarragona
twitter.com/pauricoma/status/1…