INSCRIPCIONS OBERTES! #TGNCambrils2024
ℹ️ OBRIM INSCRIPCIONS! Apunta’t a la 19a edició del Torneig Internacional de...
Partit corresponent a la quarta jornada de la nova competició de la FCBQ Supercopa Catalunya femenina, on el Sènior A ha visitat la pista del Samà Vilanova, equip que arribava amb el mateix balanç que les jugadores d’Israel Esteve: 1 victòria i 2 derrotes.
El partit ha començat amb un Samà llençat, que ha sorprés a les liles amb un parcial de 15-5 de sortida gràcies a l’encert exterior de les vilanovines. Tot i així, les jugadores del TGN han mantingut la calma i a base d’un esforç defensiu excel·lent han aconseguit igualar el marcador al final del primer periode (17-17). Al segon quart s’ha mantingut la dinàmica dels darrers minuts del primer temps, fet que ha permés que les tarragonines agafessin un avantatge de 8 punts al descans (28-36).
Després del descans, les liles han apretat encara més les línies defensives, deixant al seu rival en només 3 punts en el tercer quart (31-47). Finalment, l’equip local ha intentat la remuntada a l’últim acte, però les liles han gestionat l’avantatge amb sang freda i el triomf ha acabat caient a mans del TGN!
Gran partit del trio Sheila Maeztu, Laura Pascual i Laia López (10 punts cadascuna), amb menció especial per la Marina Picó, jugadora júnior, que ha aportat 8 punts.
A la propera jornada, el TGN rebrà la visita del CEJ L’Hospitalet el dissabte 21 d’octubre a les 18.00h.
PARCIALS: 17-17, 11-19, 3-11, 18-9
Consulta les estadístiques del partit: AQUÍ
ℹ️ OBRIM INSCRIPCIONS! Apunta’t a la 19a edició del Torneig Internacional de...
Partit corresponent a la onzena jornada de la nova competició de la...
El TGN Bàsquet tornarà a viure un matí de bàsquet emocionant a...
📔 L'agenda blava dels partits d'aquest cap de setmana 🏀
🍀 Molta sort BLAUS/VES! 💙
📔 L'agenda lila dels partits d'aquest cap de setmana 🏀
🍀 Molta sort LILES! 💜