El TGN Bàsquet Cadet Masculí 10B guanya el seu primer partit a territorial A 67-37 davant el Torredembarra després d’una primera fase molt complicada. El partit comença amb un domini clar dels liles sobre la pista sobretot en camp defensiu arribant al la mitja part guanyant de 33 (45 -12).
Tot i la situació, l’equip rival, Torredembarra, no es rendeix i lluita per intentar disminuir la gran diferència de punts canviant l’estratègia de densa a zona causant d’immediat la reacció del TGN i canviant la tàctica en atac.
A nivell individual es destaca molt l’encert dels liles tant de línia de tres com de dos, causa principal de la seves últimes derrotes en els últims partits.
Amb aquest resultat, el Cadet es prepara per seguir demostrant la seva gran millora dins la pista el pròxim diumenge 8 de febrer al les 11 del matí al pavelló del Sagrat Cor.

















