El TGN Bàsquet Femení 09A ha guanyat a fora per 64-59. Les liles han quallat una gran actuació on ha destacat el joc coral de l’equip.
El partit ha començat amb un mal primer quart per a les nostres jugadores, que no han trobat el seu millor nivell davant el Grup Barna A, arribant al final del primer període amb un marcador de 8-19.
En el segon quart, el TGN Bàsquet s’ha centrat i, poc a poc i amb seriositat, ha capgirat la seva dinàmica, aconseguint guanyar el parcial per 21-16 i marxant al descans amb un marcador de 29-35.
Després de la represa, l’equip ha continuat amb la mateixa línia ascendent, tornant a imposar-se en el parcial (20-17) i arribant a l’últim període amb el marcador de 49-52.
En el tram final, el bon treball col·lectiu i la solidesa mostrada durant tot el segon temps s’ha traduït en un contundent 15-7 al quart període, que ha permès a les tarragonines certificar la victòria per 64-59.
A nivell individual, ha destacat l’Ainhoa Liarte Bueno amb 19 punts, seguida de la Martina Bigorra Adan amb 14 i la Nina Montell Kononova amb 12, en una victòria construïda des del joc de conjunt.
















