FOTOS | Torneig de Santa Tecla 2023
Consulta tot l’àlbum fotogràfic al Flickr oficial del club del Torneig de...
L’equip infantil masculí P del TGN Bàsquet va guanyar el Manyanet gràcies a la seva bona defensa a partir del segon quart. Després d’un inici d’una certa igualtat, el sistema defensiu plantejat per Àngel González en el segon període va ser cabdal. Els liles van defensar a tota la pista, un fet que els hi va permetre recuperar pilotes i anotar en contraatac (5-19 en aquest deu minuts). Amb tot, en el tercer quart la fluïdesa es va esvaïr perquè els visitants no van poder córrer. Amb tot, el treball fet durant la setmana va permetre veure una gran millora a nivell ofensiu en aquesta situació d’atac estàtic i la victòria va ser un fet.
MANYANET REUS VERD 36
TGN BÀSQUET 72
MANYANET REUS VERD: De Almeida, Pujol (4), Ciurana (1), Bosques i Martí (7) -cinc inicial- Riolobos (9), Astruc, Ferrate (6), Colom (6) i Pecino (2). 9/20 tirs lliures. 12 faltes.
TGN BÀSQUET: Esteban (10), Cardona (16), Rubio (8), Borras (7) i Cañellas (6) -cinc inicial- Fernandez (6), Salvat (9), Mesfin i Perez (12) . 2 triple de Cardona i Borras. 8/14 tirs lliures. 21 faltes.
PARCIALS: 11-16, 5-19, 12-20 i 8-17.
ÀRBITRES: Marin.
Consulta tot l’àlbum fotogràfic al Flickr oficial del club del Torneig de...
Partit corresponent a la segona jornada de la nova competició de la...
El 2n entrenador del Sènior 'A' analitza la segona jornada de #SuperCopaBQ ♀️#basquetcatala @FCBQ 🏀
Galeria d'imatges @manresacbf U17 - @TGNBasquet 07A