Campus d’estiu del TGN Bàsquet 2022
Inscripcions obertes!
El preinfantil masculí va perdre contra el Carme CBT en un partit marcat pels atacs dels dos equips. El conjunt local va començar fort, dominant amb claredat i aconseguint una màxima renda de 20 punts en el segon quart. Amb tot, el TGN Bàsquet es va desconcetrar i va encaixar un parcial de 0-8. En l’inici del tercer període, els locals van perdre per lesió el seu jugador més alt i això ho va aprofitar l’ADT per anotar prop del cèrcol i igualar el partit. En un final molt ajustat, els visitants van estar més encertats.
Bàsquet Sagrat cor – 86
El Carme basquet – CBT- 91
Bàsquet Sagrat cor – TGN Bàsquet: Ruiz (6), Tabuyo (9), Rodriguez (24), Berasategui (2), Corsellas (8) -cinc inicial- Sarroca (-), Mendoza (8), Fontanet (4), Afan (29), Mejias (3) i Cancer (-). 15/37 tirs lliures. Triples: Afan 23 Faltes. Eliminats: Afan.
El Carme basquet – CBT: Osso (5), Vernet (10), Llaurado (11), Canals (4), Calvo (28) -cinc inicial- Saenz (5), Budesca (15), Rodriguez (4) i Moles (5) . 9/25 tirs lliures. 4 Triples: 3 Llaurado i Moles. 26 Faltes. Eliminats: Osso i Canals.
Parcials: 26-11, 20-25 (28-14), 18-31 i 22-24.
Àrbitres: Torrecillas, J.
Inscripcions obertes!
No a l'odi i la discriminació!
SÍ a l'amor, al respecte i a la llibertat d'estimar a qui vulguis. Des del club… twitter.com/i/web/status/15418…
Judit Garcia renova una temporada més amb la família Lila
5️⃣
Talent jove
"Espero obtenir els màxims èxit… twitter.com/i/web/status/15416…
''S'ha fet un grup i una pinya molt especial'' Sou
% #ADNTGN
www.tgnbasquet.com/noticies/ba…