Victòria del JF10A per 61-56 contra el Sant Josep Badalona. L’equip lila aconsegueix dominar el marcador en un partit molt ajustat i de màxima tensió.
El primers minuts engeguen sobrecarregant les jugadores de faltes arribant al bonus abans del minut 7:00 del primer quart, obligant a les jugadores a relaxar la defensa perdent el quart de 3.
Tot seguit, arriben a la mitja part amb un +6 i es mantenen per davant la resta del partit fins al final.
És precís remarcar del partit la falta de rebot defensiu de les jugadores que, sense dubte, ha estat i és la principal dificultat de les noies. També, és notable l’esforç en defensa aconseguint realitzar unes molt bones rotacions fruit dels entrenaments.
Les jugadores tornaran a competir el proper 4 d’octubre, a les 17:45h, com a visitants al Nayox Força Lleida, un partit decisiu per marcar la seva posició a la taula a la primera volta.
















