El TGN Bàsquet disputarà aquest dissabte, a les 18:00h, l’últim partit de la fase prèvia de la Lliga Catalana LF2, rebent el Romakuruma UE Mataró, vigent campió de la competició, al Casal Riu Clar.
L’equip tarragoní arriba a aquesta tercera jornada amb un balanç d’una victòria i una derrota: va debutar amb triomf a la pista del Vilabàsquet Viladecans (76-64), però va caure en la segona jornada davant el GEiEG en un partit igualat (58-53).
El format d’aquesta edició reparteix els 7 equips participants en dos grups, en una lligueta de tots contra tots a tres jornades. Només el primer classificat de cada grup aconseguirà plaça per a la gran final, que es disputarà el 27 de setembre. Amb aquest context, el partit d’aquest dissabte davant el Romakuruma UE Mataró es presenta com una autèntica final per a les aspiracions del TGN Bàsquet de cara a la fase final de la competició.
Amb la col·laboració de la Diputació de Tarragona i l’àrea d’esports de l’Ajuntament de Tarragona.
















