INSCRIPCIONS OBERTES! #TGNCambrils2024
ℹ️ OBRIM INSCRIPCIONS! Apunta’t a la 19a edició del Torneig Internacional de...
L’equip cadet femení 04 A va vèncer el CB Morell en un partit no exempt de dificultats. Les noies que entrena Albert del Rey havien encaixat dues derrotes seguides i arribaven al matx amb necessitat de victòries. Tot i això, l’inici no va ser gaire bo i el partit estava igualat. En el segon període, la rotació de banqueta del tècnic visitant va permetre aportar aire fresc a l’equip a la pista, que patia contra una defensa molt tancada de les locals (parcial 11-29 al segon període). Tot i que hi va haver una davallada en el tercer quart, el TGN Bàsquet va retrobar el seu millor joc en el quart període.
CB MORELL 46
TGN BÀSQUET 70
CB MORELL: Hernández, Van diest (4), Anguera (9), Guiot (4), Pérez (12) -cinc inicial- Rodríguez, Aguilà, Blanco (8), Stratulat (5), Rivero, Martínez (2). Tirs Lliures: 7/14. Faltes 11. Triples 3: Pérez 2 i Anguera.
TGN BÀSQUET: Jiménez (10), Barreira (2), Ciurana (9), Fernández (11), Torruella (17) -cinc inicial- Moreno (3), Toldrà (6), Barrero (7), Martínez (5). Tirs lliures:4/8. Faltes 19. Triples 4: Martínez, Barrero, Ciurana i Fernández.
Parcials: 10-8, 11-29, 14-10 i 11-23.
Àrbitres: Aliana i Ozaez.
ℹ️ OBRIM INSCRIPCIONS! Apunta’t a la 19a edició del Torneig Internacional de...
Partit corresponent a la onzena jornada de la nova competició de la...
El TGN Bàsquet tornarà a viure un matí de bàsquet emocionant a...
El bàsquet no s’atura al TGN Bàsquet! Tot i que la competició...
[custom-twitter-feeds feed=1]