FOTOS | Torneig de Santa Tecla 2023
Consulta tot l’àlbum fotogràfic al Flickr oficial del club del Torneig de...
El cadet masculí de segon any va vèncer un rival complicat, el Claret, en un partit molt igualat. Els nois que entrena Javier García van dur les regnes del matx durant gairebé tot el partit però les diferències no van anar més enllà dels deu punts. El Claret mai va abaixar els braços i això li va permetre, fins i tot, fer un parcial de 0-8 que l’acostava als locals. El gran concurs del visitant Climent (28 punts) i la major eficàcia en els tirs lliures del Claret van mantenir el conjunt vallenc amb possibilitats de victòria fins el final però el TGN Bàsquet va fer un parcial de 8-0 que li va atorgar el triomf.
TGN BASQUET 68
AE CLARET 57
TGN BÀSQUET: Solé (9), Carrasquilla (13), Ciurana (9), Jové (4), Arias (4), -cinc inicial- Tardà (5), Boxo (8), Martín (1), Caparrós (6), Demattey (4), Cabayol (2), Pascual (3) 12/32 tirs lliures. 28 Faltes. 2 Triple: Boxo (2). Eliminats: Arias y Caparrós.
AE CLARET: García (3), Ciutat (2), Climent (28), Vives (2), Vargas (1), -cinc inicial- Mateu (10), Mestres (1), Solsona (4), Martínez (5), Figueroa (0), Gómez (0), Tomás (1). 21/34 tirs lliures. 26 Faltes. Eliminats: Martínez. Triples: Climent y Mateu.
Parcials: 15-14, 13-15 (28-29), 17-10 y 23-18 (68-57).
Consulta tot l’àlbum fotogràfic al Flickr oficial del club del Torneig de...
Partit corresponent a la primera jornada de la nova competició de la...
El 2n entrenador del Sènior 'A' analitza la primera jornada de #SuperCopaBQ ♀️#basquetcatala @FCBQ 🏀
📹 Reviu el 1r partit del Sènior A de #SupercopaBQ al Pavelló del Sagrat Cor 🆚 @CBIgualada 🏀
👇👇
#TGNésEsport |🏀 El passat cap de setmana el Palau d'Esports va ser escenari del 14è Torneig de Santa Tecla organitzat @TGNBasquet
👉 En total, es van disputar 24 partits entre 48 equips i amb la participació de fins a 500 jugadors i jugadores i 50 membres d'equip tècnic.