INSCRIPCIONS OBERTES! #TGNCambrils2024
ℹ️ OBRIM INSCRIPCIONS! Apunta’t a la 19a edició del Torneig Internacional de...
El júnior masculí A del TGN Bàsquet va pagar molt car la manca de concentració en el segon període i va caure a la pista del AE Claret. El conjunt que entrena Javier Vinader va començar molt bé i de seguida va manar en el resultat gràcies a la bona actitud fet que no deixava anotar els locals excepte el seu millor jugador Antonio. En el segon període, però, l’equip lila es va adormir, va perdre la concentració i el Claret, quan pitjor pintaven les coses (13-26, 13′), va ser capaç de capgirar el resultat gràcies a un parcials de 27-9. Tot i això, el TGN Bàsquet va recuperar la confiança i va arribar als últims minuts per davant en el resultat (62-71, 38′) però aleshores els locals amb dos triples consecutius van començar a guanyar terreny per acabar guanyant el partit.
AE CLARET 74 / TGN BÀSQUET 72
AE CLARET: Ferré (5), Antonio (24), Saumer (1), Pascual i Hernández (9) – cinc inicial – Navarrete, Bautista (14), Sagasti, López, García (16), Conejos i Agudo (3). 22/44 en tirs lliures. 24 faltes.
TGN BÀSQUET: Martí (10), Bori (2), Artero (20), Montané (21) i Puerto (6)– cinc inicial –López (3), Gutiérrez (3), Rodríguez, Tortajada, Rofes (1) i Martín (6). 2 triples: Artero i López. 16/21 en tirs lliures. 36 faltes.
Parcials: 13-17 / 27-16 / 15-25 / 19-14
Àrbitre: Diago, M.
ℹ️ OBRIM INSCRIPCIONS! Apunta’t a la 19a edició del Torneig Internacional de...
Partit corresponent a la onzena jornada de la nova competició de la...
El TGN Bàsquet tornarà a viure un matí de bàsquet emocionant a...
El bàsquet no s’atura al TGN Bàsquet! Tot i que la competició...
🔵 El @TGNBasquet nota L’absència de la capitana #LauraPascual i perd en un partit igualat
RT @Japerez71: El @TGNBasquet nota L’absència de la capitana Laura Pascual i perd en un partit igualat
📔 L'agenda blava dels partits d'aquest cap de setmana 🏀
🍀 Molta sort BLAUS/VES! 💙