FOTOS | Torneig de Santa Tecla 2023
Consulta tot l’àlbum fotogràfic al Flickr oficial del club del Torneig de...
Poden ser 8. El Nemser TGN Bàsquet pot sumar la vuitena victòria seguida si guanya demà (18.30 h) el Lluïsos de Gràcia, un rival que actualment ocupa la desena posició amb un balanç de 10 triomfs i 12 desfetes. El conjunt que entrena Jordi Hernández, en un moment extremadament dolç després de vèncer la setmana passada a la pista del segon, el Barça Santfeliuenc (58-64), ocupa la cinquena posició amb 14 triomfs i 9 derrotes i té un anhel ocult, un somni, gairebé un miracle en el subconscient: lluitar per la segona posició. És una quimera, doncs el Barça es troba a 4 victòries, idèntica distància que el tercer, el CBT i, pel mig, el Samà (amb 16 i 7). El Nemser TGN Bàsquet, però, sembla capaç de tot, està pletòric de confiança i lluitarà fins el final per allagar la ratxa fins l’inimaginable i veure què fan els seus adversaris. En tot cas, el camí que porten les noies d’Hernández és magnífic i, de seguir així, podrien igualar o millorar la classificació de l’equip de sempre que va ser la temporada 2012/2013, quarta posició amb 22 victòries i 8 derrotes, quedant-se a només dos triomfs de l’ascens. El tècnic, però, vol tocar de peus a terra tot i la immaculada ratxa. “Estem bé, però no podem pensar en res de tot això, hem d’anar partit a partit, que és el que toca”, va dir després del triomf contra el Barça.
Ara queden 7 jornades (inclosa la de demà). El Nemser no podrà igualar el registre de victòries d’aquell equip d’ara fa dues temporades on hi destacaven Míriam Masip i Montse Magre, però té una oportunitat magnífica d’aconseguir una classificació esplèndida en una temporada, a més, en què ningú apuntava tant alt.
Consulta tot l’àlbum fotogràfic al Flickr oficial del club del Torneig de...
Partit corresponent a la primera jornada de la nova competició de la...
El 2n entrenador del Sènior 'A' analitza la primera jornada de #SuperCopaBQ ♀️#basquetcatala @FCBQ 🏀
📹 Reviu el 1r partit del Sènior A de #SupercopaBQ al Pavelló del Sagrat Cor 🆚 @CBIgualada 🏀
👇👇
#TGNésEsport |🏀 El passat cap de setmana el Palau d'Esports va ser escenari del 14è Torneig de Santa Tecla organitzat @TGNBasquet
👉 En total, es van disputar 24 partits entre 48 equips i amb la participació de fins a 500 jugadors i jugadores i 50 membres d'equip tècnic.