Campus d’estiu del TGN Bàsquet 2022
Inscripcions obertes!
El cadet masculí A va veure com la ratxa de set victòries consecutives es trencava a la pista del Pare Manyanet. Els nois del TGN Bàsquet van perdre un partit molt igualat en els últims instants, moments en els quals, una pilota perduda després d’agafar un rebot ofensiu, una mala passada i un parell d’atacs sense anotar van tirar per terra la feina feta durant tot el matx. Els nombrosos tirs lliures fallats (25/50) van ser un llast malgrat el bon inici de partit. El TGN Bàsquet va tenir el matx controlat fins el tercer període quan un parcial de 9-0 dels locals va capgirar la dinàmica, tot i que amb diferències mínimes. En el cara i creu final, va sortir creu.
Manyanet Reus – 70
TGN Bàsquet – 65
Manyanet Reus: J. Gonzalez (17), Clua (5), Lopez (14), Carretero (20), Cordero (-), -cinc inicial- Morales (2), Villalba (-), M. Gonzalez (10), Costa (2), de Diego (-), Ballesteros (-) i Muñoz (-) . Triples: Carretero, Clua i Lopez. 14/27 tirs lliures. 35 Faltes. Eliminats: Morales i M. Gonzalez
TGN Bàsquet A: Granell (5), Borràs (6), Escarré (2), Vidal (2), Puigdomènech (24) -cinc inicial- Demattey (2), Ciurana (-), Solé (-), Cano (9), Gutierrez (2) i da Rocha (13). 2 Triples: Granell i Borràs. 25/50 tirs lliures. 29 Faltes. Eliminats: da Rocha.
Parcials: 14-19. 20-17 (36-34), 16-11 i 20-18.
Àrbitres: F. Font
Inscripcions obertes!
Reviu els millors moments de la Final dels nostres CAMPIONS!
Pre-Infantil Masc 09B
Edició del vídeo: nbsp… twitter.com/i/web/status/15305…
Molta sort Liles!
#ADNTgn twitter.com/VilabasquetVila/st…
L'agenda de partits del
Som el #FuturADNTgn
pic.twitter.com/AaXzPJa8F9