FOTOS | Torneig de Santa Tecla 2023
Consulta tot l’àlbum fotogràfic al Flickr oficial del club del Torneig de...
L’equip infantil masculí B del TGN Bàsquet no va tenir cap possibilitat de victòria contra un Amposta molt superior físicament dins la zona. Els visitants van dominar des de l’inici, controlant el rebot en els dos cèrcols, fet que els permetia tenir moltes opcions de tir en atac i controlar còmodament el rebot defensiu i, d’aquesta manera, iniciar ràpids contraatacs per anotar amb facilitat. Els locals van intentar jugar més ràpid i augmentar la intensitat defensiva, però les errades els van condemnar contra un rival molt sòlid. El mal balanç defensiu del TGN Bàsquet va fer que la diferència fos insalvable.
TGN BASQUET B: Casino (16), Torija (4), Blasi (10) Mateu i Rubio (10) – cinc inicial – Virgili P (4), Virgili J (6), Paris (3), Puyuelo (2), Escalera (3) i Bladé. 8 de 17 en tirs lliures, 11 faltes.
CB AMPOSTA: Pastor (30), Alegre (14), Casajust (14), Gil (8) i Cid- cinc inicial – Verge (4), Forcadell (6), Lleti (16) i Curto (2). 8 de 16 en tirs lliures, 15 faltes
Parcials: 5 – 18, 6 – 10, 7 – 4, 7 – 17, 7 – 12, 10 – 6, 0 – 11, 16 – 16.
Àrbitre: Jané, A.
Consulta tot l’àlbum fotogràfic al Flickr oficial del club del Torneig de...
Partit corresponent a la tercera jornada de la nova competició de la...
El 2n entrenador del Sènior 'A' analitza la segona jornada de #SuperCopaBQ ♀️#basquetcatala @FCBQ 🏀