Campus d’estiu del TGN Bàsquet 2023
Inscripcions obertes!
L’equip infantil femení B del TGN Bàsquet no va tenir cap tipus de problema per vèncer el Morell en el primer partit de la segona fase de competició. El conjunt local ja guanyava per 12 punts de diferència en finalitzar el primer període gràcies a la velocitat del seu joc i, sobretot, a l’efectivitat de cara a cistella. El Morell mai va tenir possibilitats de victòria i, un parcial de 22-6 favorable al TGN Bàsquet en l’últim quart va ampliar la diferència fins el 38 punts finals.
TGN BÀSQUET 77
MORELL 39
TGN Bàsquet “B”: Blasco, A (7), Martin. A (18), Mallol. L (10), Martin, M (4), Corcoles, M (4) -cinc inicial- Martin. M (7), Elorduy. M (8), Barberà.M (8), Miró. P (-), Flores. M (4), Martin.M (9), i Urbistondo (-). 5/9 tirs lliures. 16 Faltes.
C.B.Morell: Guell. J (8), Sabalete.A (10), Carvajal. H (6), Guinovart. A (5), Van Diest (-) -cinc inicial- Fernandez.E (6), Blanco (4). 5/16 tirs lliures. 7 Faltes.
Parcials: 24-12, 17-11 (41-23) 12-10, 22-6.
Àrbitres: A.Morón
Inscripcions obertes!
Aquest any el TGN Bàsquet us ofereix una proposta innovadora de campus...
El Mini femení 11A del SACO disputarà aquest cap de setmana els Campionats de Catalunya a #Balaguer
Dissabte 10… twitter.com/i/web/status/16670…
#ÀnimsOna10
Tornaràs més forta! pic.twitter.com/Slv2fCKFzs
Guanya la samarreta oficial de @Like23es
www.instagram.com/p/CtPaYB7IFG…